فرهنگ سازی و معرفی سربازان نمونه از اهداف ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح است

آمار مطالب

کل مطالب : 213
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 58
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 58
بازدید سال : 60
بازدید کلی : 23385

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان در روزی که گذشت چه اتفاقاتی افتاد و آدرس radiodirooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 23385
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رامین رها
تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1392
نظرات

دبیر ششمین جشنواره جوان سرباز در خصوص ملاک های انتخاب سربازان برای حضور در این جشنواره خاطرنشان کرد: انجام فرائض و احکام دینی(متدین وانقلابی)، دارا بودن حُسن شهرت در بین همکاران، نظم وانضباط مشهود و مثال زدنی، دارا بودن سیمای موجه سرباز شایسته جمهوری اسلامی ایران و همچنین نداشتن سوء سابقه سیاسی، قضائی، اجتماعی و اخلاقی را از جمله ملاک های حضور و انتخاب سربازان نیروهای مسلح برای شرکت در این جشنوار است.

امیر سرتیپ محمودی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب سربازان نخبه و نمونه برابر محورهایی همچون؛ سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی - سرباز، خلاقیت، ابتکار و فناوری - سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی- سرباز، ایثارگری، فداکاری- سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته- سرباز، ورزش و تربیت بدنی- سرباز، دینداری و بصیرت- سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده- سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی و سرباز، نظم و انضباط اجتماعی خواهد بود.

ششمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح، خرداد ماه سال 93 به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزارخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش و دبیر ششمین جشنواره جوان سرباز ضمن اعلام خبر فوق افزود: در این جشنواره که با هدف فرهنگ سازی، ارائه و معرفی سربازان نمونه نیروهای مسلح و تجلیل و تکریم از آنها برگزار خواهد شد، بیش از دو هزار نفر از سربازان نیرو های مسلح برحسب استعداد سازمانی هر نهاد شرکت خواهند داشت.

امیر سرتیپ محمودی در ادامه با بیان این که به منظور هر چه بهتر برگزاری این جشنواره جلسات متعدد با سازمانی های مربوطه انجام شده است، تصریح کرد: به دلیل همزمان بودن برگزاری این جشنواره با سالروز عملیات بیت المقدس(آزاد سازی خرمشهر) برآنیم تا ششمین جشنواره جوان سرباز را در باغ موزه دفاع مقدس برگزار کنیم.

وی از حضور پیشکسوتان سرباز دفاع مقدس در ششمین جشنواره جوان سرباز خبر داد و افزود: معرفی الگوهای موفق در کنار ارتقای نشاط و پویایی در بین جوانان سرباز، ارزش نهادن به اندیشه ها و کارکرد های سازنده جوانان و افزایش امید به آینده در میان جوانان سرباز از جمله اهدافی هستند که ما در این جشنواره دنبال می کنیم .



تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود